dimarts, 19 de març del 2013

El dia del pare

Un poema per a papà 

Dia de... tots els dies de l'any estan dedicats a alguna causa, però avui és dia de festa per a casa, celebrem el Dia del Pare  Un dia especial, com els 364 dies de l'any. Perquè és l'estima del pare el que aconsegueix que cada dia sigui màgic. Nosaltres volem celebrar-ho amb poesia: un poema per a regalar-li junt a una gran abraçada i una forta besada.

       1. Llegeix aquest poema, el penges al teu blog i explica'n el seu contingut.
 
       2. De quina manera felicitaràs el teu pare un dia com avui?
 
       3. Creus que el Dia del Pare és una festa comercial més? Justifica la teva resposta

    

Jo tinc un tresor
guardat dins del cor
és l'amor que el pare em dóna
i que mai no m'abandona

Quan m'en vaig a dormir
m'agrada explicar-li coses
i sempre riem plegats
mentre ell em fa pessigolles

A vegades em renya
però ser que és pel meu bé
potser m'ho mereixo......
no ho tornaré a fer!

Ell em fa riure
i això em fa feliç
i sento en el meu cor
tot el seu amor
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada